Het gerestaureerde Elbertse orgel
Het gerestaureerde Elbertse orgel GH

Organist Gert van Hoef bespeelt het Elbertse orgel.

16 september 2023 om 10:50 Overig Deel je nieuws

9 Jaar geleden – op 14 en 15 november 2014 –  vond de Marathon Orgelspelen plaats in de Sint Martinuskerk. Met de opbrengst van de adoptie van orgelpijpen en later met veel donaties werd het orgel gerestaureerd en wordt het sindsdien onderhouden. Elke week kunnen we genieten van óns orgel.

Voor alle gulle gevers en een ieder die het orgel een goed hart toedraagt, organiseert het Orgelfonds op zaterdag 14 oktober een orgelconcert. Organist is Gert van Hoef, die de klankrijkdom van het Elbertse orgel zal laten horen.

Reserveer in uw agenda:  zaterdag 14 oktober, 20.00 uur in de Sint Martinuskerk Hoogland! 

De toegang is gratis met een vrijwillige bijdrage na afloop.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie