
In beeld: Opening Amersfoortse tentoonstelling Groene en Blauwe stad
7 november 2025 om 18:24 MaatschappelijkAMERSFOORT De tentoonstelling Groene en Blauwe stad is vrijdag 7 november om 16.00 uur geopend door wethouder Tyas Bijlholt. Volgens de organisatie is het ,,een expositie vol inspiratie voor een leefbare stad en samenleving.”
Drie weken lang, van 6 tot en met 23 november 2025 staat het Rietveldpaviljoen in Amersfoort volledig in het teken van de Groene & Blauwe stad. ,,Met een showcase van initiatieven, fotografie, video, kunst en verhalen laten we zien hoe Amersfoort groener en blauwer wordt”, aldus de organisatie. Een uitgebreid fotoverslag van de opening is hieronder te vinden.


































