De nieuw bestrate Hamseweg ter hoogte van Wijnhuis Alexander
De nieuw bestrate Hamseweg ter hoogte van Wijnhuis Alexander MB

Een bezemactie de opening van de Hamseweg in Hoogland

26 maart 2022 om 11:05 Lokaal Deel je nieuws

Na 9 maanden is het moment eindelijk daar, de Hamseweg in Hoogland is gerenoveerd en weer toegankelijk! Helemaal vernieuwd waardoor het een mooie dorpse uitstraling heeft gekregen en het oude karakter weer boven komt.

De ondernemers zijn er erg blij mee en willen dit graag samen met de bewoners van de Hamseweg vieren. Alle aanwonenden aan de Hamseweg ontvangen een unieke Hooglandse bezem, waarmee ze a.s. Zaterdag 2 april vanaf 15:00 uur samen met de ondernemers de straat inwijden met een heuse ‘Bezemactie’!

Vanaf Café de Noot zullen zij gezamenlijk richting de Faam vegen en daar afsluiten met een borrel.

De bezemactie Hamseweg is mede mogelijk gemaakt door: Buurt Budget Hoogland & Ondernemers Vereniging Hoogland.

De nieuw bestrate Hamseweg ter hoogte van ALDI
De nieuw bestrate Hamseweg ter hoogte van Café de Noot
Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie