Foto uit het archief.
Foto uit het archief. Onno Wijchers

Fietsboot Eemlijn weer in de vaart

18 april 2022 om 12:49 Activiteiten

AMERSFOORT Fietsboot Eemlijn is weer begonnen met varen. Afgelopen zaterdag vond de eerste boottocht plaatst. Vanaf haar vertrouwde ligplaats, aan de Grote Koppel te Amersfoort, ging de eerste vaart dit jaar. Vanaf deze week wordt er weer volgens het vaste schema gevaren.

Afgelopen winter is er hard gewerkt om de boot weer op orde te brengen. De motoren zijn nagekeken, alles is opnieuw in de verf gezet en de bemanning heeft haar herhalingscursussen voor de EHBO en de AED gedaan, zodat de passagiers weer met een gerust hart aan boord kunnen komen. Ook de scheepvaartinspectie heeft de boot goedgekeurd. ,,Nu een nieuw seizoen zonder corona; zonder beperkingen in het aantal passagiers.’’

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie