Handboek 'Communicatie in crisistijd'
Handboek 'Communicatie in crisistijd' Redmatters

Crisis creëert kansen: marketeers bieden gratis hulpmiddelen

Nieuws Deel je nieuws

Organisaties kunnen in tijden van crisis wel wat hulp gebruiken, ook op het gebied van marketing. Creatief marketingbureau Redmatters biedt daarom gratis hulp aan om sterk te blijven communiceren in tijden van crisis en daarna.

Na het succes van hun eerste handboek ‘Communicatie in crisistijd: marketinghandboek voor noodgevallen’, waarmee honderden organisaties en zzp’ers de eerste maanden van de crisis zijn geholpen, deelt Redmatters als vervolg daarop nu in een nieuw handboek opnieuw haar expertises. Dit keer met de focus op het creëren van een nieuwe website. Het handboek ‘Het begin van een succesvolle website: handboek voor een vliegende start’ staat vol met waardevolle kennis en praktische tips.

Naast het handboek wordt er periodiek verdiepende content aangeboden in de vorm van mails, aangevuld met gratis tools die organisaties helpen een solide basis te leggen voor een website die raakt. 

“Wij zijn er om organisaties te helpen. In tijden van crisis deden we dat met een crisishandboek, maar in tijden van opbouw geldt onze motivatie nog steeds. Daarom hebben we een handboek opgezet vol nuttige tips voor het strategische fundament van een nieuwe website. We delen onze kennis graag en hopelijk helpen we jouw organisatie op weg naar een website die raakt,” aldus Bert Wisniewski – eigenaar en creative director bij Redmatters. 

Het handboek van Redmatters is te downloaden via hun website: redmatters.com/vliegende-start/

advertentie