Afbeelding
Renzo Gracie Amersfoort

Renzo Gracie Amersfoort pakt vierde plek bij prestigieus BJJ-toernooi

30 juni 2025 om 09:33 Vechtsporten

AMERSFOORT  Team Renzo Gracie Amersfoort heeft zondag sterk gepresteerd bij het Brazilian Jiu-Jitsu-toernooi AJP Netherlands 2025. Het team eindigde als vierde in het algemeen klassement.

Er waren medailles voor meerdere deelnemers. Nikolai Arbiatskii veroverde goud in zowel Gi als NoGi bij de witte banden. Mark te Wierik won goud in Gi (witte banden). Marcin Kasprzyk pakte zilver in Gi en goud in NoGi bij de zwarte banden. Chi-An Dang (zilver, NoGi) en Jiri Fiser (zilver, Gi) behaalden ook ereplaatsen bij de witte banden.

Daniele Giorgi (blauwe banden) en Ramon Verheuvel (witte banden) wisten dit keer geen podiumplek te bemachtigen, maar leverden eveneens sterke gevechten.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie