tassenmensen

18 november 2009 om 00:00 Nieuws

Vero Luxe geldt als het walhalla voor de tassenliefhebber. ,,Dat is meestal een vrouw met oog voor detail, die gaat voor een mooie tas-schoen combinatie”, beschrijft Jitka een deel van haar clientèle: “Daarom zorg ik er ook altijd voor dat ik de nieuwste trends en modekleuren in huis heb. Dat zijn deze winter: kiwigroen, donkercognac, taupe en paars. Bij Vero Luxe vind je geen overjarige kleuren of modellen, die gooien we twee keer per jaar rigoureus in de opruiming. En is iemand nog geen tassenliefhebber? Dan zorg ik er voor dat ze als tassenmens weer over de drempel stapt”, lacht Jitka.

AMERSFOORT - Jitka Louwen heeft met Vero Luxe de goede snaar geraakt. Nu, na drie jaar ondernemen, komen haar klanten werkelijk van heinde en verre om op de Leusderweg de juiste tas te scoren. En dat is, vindt ze zelf, eigenlijk wel een compliment. ,,Je merkt dat er weinig leuke leerspeciaalzaken overgebleven zijn, mijn klanten rijden graag een eindje om voor die bijzondere, exclusieve of aparte tas. Een bevestiging dat mijn vele reizen voor de inkoop zijn vruchten afwerpt en daar geniet ik enorm van.”

Jitka en haar enthousiaste tassenteam proberen een klant altijd met iets bijzonders de deur uit te laten gaan. ,,En daar bedoel ik mee, een tas die bij de persoon past. Een tas onderstreept de persoonlijkheid van de drager. We hebben hier eigenlijk voor iedereen een tas, of je nu veel geld wilt besteden of weinig, dat maakt niet uit. Bijzonder blijft dat negenennegentig procent van de binnenkomers het pand verlaat met de juiste tas. Ook de zakenmensen, voor hen hebben we een groot assortiment in zakelijke tassen, onder andere op wielen, ideaal voor als je veel te versjouwen hebt.”

Voor de jeugd heeft Vero Luxe van alles in huis. ,,Voor de kleintjes hebben we onder andere een schattige collectie in panda, krokodil en tijgeruitvoering van Sammies by Samsonite. Voor de oudere jeugd is er het hipste op schooltassengebied van merken als Eastpak, Converse, Björn Borg en Friis&Company. We merken dat de jeugd zich steeds bewuster wordt van merken en trends. Zelfs de kleintjes kiezen bewust tassen uit.”

Met het koude seizoen in aantocht is de winkel natuurlijk weer vol met de nieuwste handschoenen. ,,De klassieke glacé is nog altijd de ideale handschoen, die kan overal bij gedragen worden. En bovendien nog eens in alle modekleuren verkrijgbaar”, vertelt Jitka:,,Dan heb ik naast de glacé verschillende sportieve handschoenen waaronder de Lammy, voor als het echt koud wordt. Deze schitterende Italiaanse handschoenen zijn van het merk Tony Perotti, een tegenhanger van Laimböck, maar een stuk prettiger geprijsd.”

u Vero Luxe, Leusderweg 208, telefoon 033-4657422, www.veroluxe.nl.

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie