HJW Promotions, doordachte producten

25 maart 2009 om 00:00 Nieuws

AMERSFOORT - Voetbalplaatjes, Wuppies, Jetixknikkers. Premiums en give-aways geven de consument vaak net dat duwtje in de rug dat ze nodig hebben om bijvoorbeeld een bepaald product aan te schaffen. Harm Woerdman van HJW Promotions helpt ondernemers bij het maken van een doordachte keus.

,,Promotionele producten zijn een prima middel om de klant te vertellen dat hij er toe doet”, aldus Woerdman ,,Een premium of give-away versterkt de relatie tussen de onderneming en klant en dat is in deze economisch mindere tijd iets wat veel waard is. Het is belangrijk dat je het juiste premium kiest. Iedere branche heeft haar eigen doelgroep, zij moeten het premium waarderen en met het bedrijf of product associëren.

Je kunt natuurlijk een premium via internet bestellen, snel en simpel. Echter wij kennen de promotionele markt door en door, bovendien hebben de meeste van onze medewerkers een marketingachtergrond. Daardoor kunnen we echt meedenken met een onderneming. Hoe zorg je voor daadwerkelijke interactie met de klant Welk premium geeft de boodschap de meeste kracht mee, empoweren van de organisatie of het merk, daar gaat het allemaal om.”

De kracht van een relatie geschenk zit volgens Woerdman voor een groot deel in de herhaling. ,,Traditioneel versturen we vaak alleen rond eindejaar relatiegeschenken. Om de focus van je relatie vast te houden is het verstandig om meerdere keren per jaar de klant met een geschenk te kietelen. Je kunt dan kiezen voor natuurlijke momenten, Pasen, Pinksteren, het voor- of najaar, na een verbouwing of verandering binnen de onderneming of bij het lanceren van een nieuw product.”

De keuze in promotionele producten is enorm. ,,Textiel is altijd een hardloper. Wij leveren alles van een volledig custom-made cap, een polo in de bedrijfskleuren tot een standaard product met bedrijfslogo. HJW Promotions heeft diverse inkoop en productie kanalen, daardoor is er veel mogelijk en hoef je ook niet altijd enorme hoeveelheden te bestellen. Andere artikelen die het goed doen zijn de elektronische gadgets. Er zit in 2009 een hele mooie tussen, de Poken. De Poken is een digitaal visitekaartje. Deze unieke sleutelhanger, is gemaakt in een leuke vorm en heeft een USB-uitgang.

Op de Poken zet je allerlei informatie over jezelf, foto, adres, website en dergelijke of over je bedrijf. Je kunt deze informatie uitwisselen van Poken naar Poken. Via de USB-uitgang is het gemakkelijk de informatie op een PC te zetten. Dit wordt een hit, als je zoiets in zet naar je relaties, dan maak je gegarandeerd een goede beurt.”

u HJW-Promotions, Valutaboulevard 32, 033- 453 08 00, www.hjw-promotions.nl

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie