Het team van Regiobank in Amersfoort en Spakenburg biedt service in de hele regio.
Het team van Regiobank in Amersfoort en Spakenburg biedt service in de hele regio. Arnoud j Spaaij
De Etalage

Meer financiële diensten bij Regiobank Amersfoort ‘Altijd welkom voor persoonlijk contact’

22 maart 2023 om 10:28 Zakelijk

AMERSFOORT Met het nieuwe gezicht in de RegioBank Amersfoort van Maarten van Oort komen er ook meer financiële diensten bij. Meer service en advies dat allemaal met een persoonlijk contact wordt ondersteunt. Daar ligt de kracht van Regiobank.

De uitbreiding van het dienstenpakket van RegioBank Amersfoort is een gevolg van de samenwerking die RegioBank Amersfoort met de RegioBank Bunschoten vormt, vertellen de nieuwe eigenaren Corné van de Geest en Joris Looman. „Het kantoor in Amersfoort was van Jan Maasse. Hij treedt terug om rustig aan te kunnen doen. Al blijft hij als belastingadviseur werkzaam. 

Maarten van Oort wordt de nieuwe kantoorbeheerder. Hij is gespecialiseerd in bank- en verzekeringszaken. We gaan verder ook hypotheekverstrekking met het bijbehorende advies aanbieden. Zowel zakelijk als voor particulieren. “Per 1 juni treedt de specialist voor bedrijven aan. Bert van de Geest, met ruime ervaring in het bedrijfsleven, zowel voor zakelijke verzekeringen als zakelijke financieringen richt zich vanaf die datum op de zakelijke klant. RegioBank is altijd de bank geweest waar persoonlijk contact een belangrijke service is. Regionaal, lokaal en eigenlijk gewoon in de buurt staat de deur voor iedereen open voor alles op het gebied van financiële zaken. 

„Wij ontvangen de mensen met een kop koffie. Die staat sowieso altijd klaar, “zegt Van de Geest hartelijk, „Ons idee is dat we mensen persoonlijk helpen bij hun bankzaken. “Voor jongeren heeft RegioBank een leerpakket. „We geven gastles op school vanaf groep zes. We leren kinderen hoe ze goed met geld kunnen omgaan. En wat een bank doet. Belangrijk om later financieel weerbaar te zijn. “Van de Geest en Looman noemen hun manier van werken buurtzaam. „Dat betekent ook dat we bankzaken gewoon aan tafel doen vanuit het kantoor. Natuurlijk biedt RegioBank daarnaast ook de digitale methode van het internetbankieren”, zegt Looman, „En wij vullen dat aan door eens in de maand op vrijdag tijdens de inloopmiddag vragen over bankzaken op de computer te beantwoorden en er van alles over uit te leggen.”

Hulp bij belastingaangifte voor particulieren is ook mogelijk. „Gezamenlijk hebben we veel kennis en expertise. We hebben ook ieder ons eigen specialisme en ook daar ligt onze kracht. Bovendien is het financieel advies onafhankelijk. Bankzaken zoals sparen en betalen bieden we aan vanuit de RegioBank terwijl het mogelijk is daarnaast overige financiële diensten, zoals hypotheken ook bij andere aanbieders onder te brengen. We passen het advies aan op de situatie en passend bij deklant. “De overdracht van de diensten van RegioBank Amersfoort aan het nieuwe team gaat eind mei gepaard met een feestje. Van de Geest en Looman veren een beetje op: „Dat zit zeker al in de planning. De bestaande klanten gaan we uitnodigen en belangstellenden zijn vanzelfsprekend ook welkom.”

RegioBank Amersfoort, Noordewierweg 70, 3812DM Amersfoort, tel. 033-4555505, www.regiobank.nl.

In De Etalage
Wilt u ook uw product, dienst of onderneming voor een breed publiek in het spotlicht zetten door middel van bijlage De Etalage? Neem contact op met Michel Rodenburg (06-55706846 m.rodenburg@bdu.nl) of onze verkoopafdeling (tel. 0342-494260, verkoop.amersfoort@bdu.nl) voor al onze mogelijkheden in de nieuwsbladen de Leusder Krant, Stad Nijkerk, De Stad Amersfoort én al onze online kanalen.

Arnoud Spaaij
Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie