Als TUI at Home-reisadviseur heeft de Amersfoortse José Timmerman een eigen reiskantoor aan huis.
Als TUI at Home-reisadviseur heeft de Amersfoortse José Timmerman een eigen reiskantoor aan huis. Hanna de Groot
Vakvrouwen in Beeld

‘Mijn radertjes gaan draaien bij een reiswens’

26 mei 2022 om 20:34 Zakelijk

REGIO Waar vroeger nog volop reisbureaus in het straatbeeld te vinden waren, neemt online boeken steeds meer de overhand. ,,De TUI at Home-reisadviseur is een mooie combinatie: veel klanten oriënteren zich online, maar waarderen de service en expertise die een reisadviseur hen kan geven’’, aldus José Timmerman.

Hanna de Groot

José werkte ruim vijftien jaar met veel plezier op een reisbureau. Sinds twee jaar is zij als zelfstandig reisadviseur aangesloten bij TUI at Home, met een kantoor aan huis. ,,De wensen van mijn klant vertaal ik naar een mooi en passend reisvoorstel. De service die ik bied zorgt niet voor duurdere reizen ten opzichte van online boeken. De extra service en een glimlach krijg je er gratis bij. Naast het ruime TUI-aanbod heeft de klant de keuze uit meerdere reisaanbieders, voor dezelfde prijs. Dat is een belangrijk voordeel. In deze tijd merk je dat mensen behoefte hebben aan zekerheid en contact, en die kan ik hen geven. Daarnaast ben ik makkelijk bereikbaar, ook buiten kantooruren.’’

Als reisadviseur probeer ik altijd de verwachting van mijn klant te overtreffen, of het om een kleine of grote reis gaat

Als reisadviseur is José zelf vaak in het buitenland te vinden. ,,In ons vak is het belangrijk om up-to-date te blijven en op basis van eigen ervaring een goed advies te kunnen geven. Er is zoveel moois te ontdekken, dat blijft mij nieuwsgierig maken. Als reisadviseur probeer ik altijd de verwachting van mijn klant te overtreffen, of het om een kleine of grote reis gaat, een luxe vakantie of een budgettrip. Elke reis krijgt van mij dezelfde aandacht, die begint met een oriënterend gesprek. Dat kan telefonisch, per mail, via WhatsApp of op afspraak.”

VERRASSENDE IDEEËN ,,Als de klant zijn of haar reiswensen uitspreekt, gaan bij mij de radertjes gelijk draaien. Ik neem vervolgens de tijd om een voorstel te maken, vaak met foto’s of video, om alvast een sfeerimpressie te geven. Geen reisvraag is mij te gek, en mocht het budget en de wensen niet op elkaar aansluiten, dan kijk ik altijd naar wat wél kan. Door goed naar de klant te luisteren, kom ik soms tot verrassende ideeën waar de klant zelf nooit aan gedacht zou hebben. Hoe mooi is het, als het reisplan ineens helemaal past in het plaatje van de klant?’’

Ook komende zomer maken veel klanten een reis die met aandacht is samengesteld door José. ,,Ruim voor vertrek krijgen mijn klanten alles voor hun reis thuis aangeleverd. Zij hebben één aanspreekpunt voor, tijdens en na de reis en staan nooit uren in de wacht als er vragen zijn. Mijn klantenkring is heel gevarieerd, zowel vriendengroepen, bedrijven, stellen, gezinnen of oudere echtparen kloppen bij mij aan. Ook voor het plannen van een verre reis of huwelijksreis kan ik veel betekenen. Ik ben er dan ook van overtuigd: voor iedereen is er een passende reis.’’

José Timmerman is bereikbaar via jose.timmerman@tui.nl of 06-14856767. Voor meer informatie kan worden gekeken op: www.tuiathome.nl/jose-timmerman.

Deze advertorial maakt onderdeel uit van onze speciale uitgave Vakvrouwen in Beeld. Ook profiteren van het grote bereik van de print- en online kanalen van De Stad Amersfoort.nl? Neem dan contact op met Michel Rodenburg (06-12121395 m.rodenburg@bdu.nl) of Linde Meijerink (0342-494258 l.meijerink@bdu.nl).

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie