,,We geven onze klanten blijvende ondersteuning", zegt Cornelis Vreeken.
,,We geven onze klanten blijvende ondersteuning", zegt Cornelis Vreeken. Arnoud J Spaaij
Ondernemer in beeld

Lagarde Groep: ‘Ontzorgen in ICT, communicatie en fysieke beveiliging’

5 mei 2021 om 09:00 Zakelijk

AMERSFOORT Lagarde Groep ontzorgt compleet op het gebied van ICT en kan dat nog completer maken door een naadloze integratie met fysieke beveiliging. Klantteams van Lagarde Groep geven persoonlijke ondersteuning, steeds vaker ook voor midden- en kleinbedrijf.

Cornelis Vreeken, salesmanager ICT van Lagarde Groep, wil graag dat het hele traject voor de klant duidelijk is en klanten zich kunnen richten op hun eigen bedrijf. „Met onze klantteams bieden we onze klanten permanent direct contact met vaste specialisten. Die kennen dan ook de omstandigheden bij de klant. Dat is gewoon erg fijn werken voor onze klanten die dan niet eerst hoeven uit te leggen waarover ze contact opnemen. Ieder klantteam heeft meerdere specialismen, waardoor de klant met al zijn vragen hier terecht kan. Bijvoorbeeld met vragen over de wifi, telefonie, of bijvoorbeeld die ene printer in een productielijn. Al die expertise hebben we zelf in huis.”

KLANTTEAMS Met de klantteams biedt Lagarde Groep een breed scala aan diensten. Vreeken: „We ontzorgen als het gaat om ICT, communicatie en fysieke beveiliging. Deze disciplines raken steeds meer met elkaar verweven. Het voordeel voor de klant is dat hij of zij voor al deze disciplines bij Lagarde Groep één aanspreekpunt heeft.”

MEEPRATEN Of het nu gaat om cyber security, communicatie of thuiswerken, bij alle zaken die nodig zijn om de processen veilig op gang te houden, kan Lagarde Groep de juiste oplossing bieden. Vreeken: „We hebben zelf de kennis in huis op al die gebieden. Een cyberspecialist zetten we zelf in voor midden- en kleinbedrijf. Je wilt als organisatie er alles aan doen om de bedrijfsprocessen optimaal te continueren en dan is de inzet van kennisspecialisten nodig. We werken dat technisch uit maar ondersteunen ook de processen bij de klant. Bij de invoering van nieuwe software, systemen en werkwijzen is bewustwording van veiligheid bij medewerkers van groot belang. Daarom begeleiden we als dat gewenst is ook daarin. Als voorbeeld, we sturen om alles te beproeven een test e-mail. Of we praten mee over of het gewenst is dat iedereen binnen de organisatie zomaar een usb-stick in een laptop van de zaak mag steken. Lagarde Groep zorgt dat het netwerk gezond is, maar wat er overheen gaat wordt voor een groot deel bepaalt door de mens. Daarom geven we ook blijvend ondersteuning, ook na de levering.” 

Alle producten en services staan ten dienste van verbetering van het werk. Lagarde Groep voert de toon aan met noviteiten. „De telefooncentrale integreren met Microsoft Teams is daarvan een voorbeeld. En met dergelijke toepassingen op het juiste moment denken we graag mee in een langdurige relatie. Zo kunnen we verbreden om multidisciplinaire vraagstukken in het voordeel van de klant op te lossen.”

Door Arnoud J Spaaij

Lagarde Groep
Zuiderinslag 4E
3871 MR Hoevelaken
Tel. 088-1616016

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie