C1000 Emiclaerhof haalt TNT binnen

13 mei 2009 om 00:00 Nieuws

Maarten Korten, bedrijfsleider C1000 Emiclaer juicht de komst van een TNT-balie in zijn winkel toe. ,,Voor onze klanten is het heel mooi dat we de TNT binnengehaald hebben. Onze C1000 biedt hen nu nog meer service, het is nog meer een one-stop-shop geworden. Naast de dagelijkse boodschappen regel je hier nu ook de dagelijkse postzaken. Een groot aantal C1000-medewerkers is opgeleid om de postzaken af te handelen. Goed beschouwd is de teloorgang van het oude postkantoor winst voor de klant. Postzaken kunnen nu immers tijdens winkelopeningstijden afgehandeld worden en die zijn veel ruimer dan die van het postkantoor ooit waren. Die verruiming van de openingstijden heeft nog een extra voordeel, de rijen zoals iedereen die wel kent voor de balies van het postkantoor komen hier bijna niet voor.”

AMERSFOORT - De postkantoren verdwijnen uit het straatbeeld. De diensten die het postkantoor biedt, verdwijnen echter niet, zij vinden onderdak in andere ondernemingen. In winkelcentrum Emiclaer worden de postzaken voortaan afgehandeld in de C1000.

De C1000 TNT Balie heeft, behalve de geldzaken, alle postkantoortaken overgenomen. ,,Je kunt hier terecht voor alle postzaken die je eerder bij het postkantoor afhandelde. Van het kopen van postzegels, het afgeven van pakketten tot het overschrijven van een kenteken aan toe. Maar ook voor bijvoorbeeld OV-jaarkaarten, busabonnementen, strippenkaarten en cadeaucheques.”

Natuurlijk zijn en blijven de boodschappen de hoofdmoot vormen bij de C1000. ,,We houden ons verder bij onze leest. We zijn een complete winkel met veel service. En oog voor de actualiteit. De consument let op de centjes en dus wij ook. C1000 is daarom het jaar begonnen met de euroweken en nu hebben we de partijhandel, veel voor weinig. Dat concept slaat goed aan bij de klanten en dat is ook geen wonder, want de actieartikelen zijn echt spotgoedkoop. Naast de acties blijven we onverminderd sterk in de versartikelen. Op onze broodafdeling, doen we bijvoorbeeld veel zelf, krakendvers dus. Maar ook daar geldt dat we de prijs scherp in de gaten houden. Het moet allemaal wel betaalbaar blijven. Dan zijn we een van de weinige supermarkten met een eigen slager. Daardoor kunnen we meer variatie en een verser product aanbieden.”

Full Service, dat is het concept van deze C1000. ,,De klant op nummer 1 dat is ons motto. Klantgerichtheid dat betekent ook caissières in plaats van zelfbedieningskassa’s. We zijn trots op onze winkel, de grootste C1000 van Amersfoort. We merken dat de klant onze aanpak waardeert, we vervullen niet voor niets een regiofunctie.”

C1000, Emiclaerhof 248, 3823 ET Amersfoort, Telefoon: 033-4550068

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie