Adéro flikt het nog steeds

13 april 2011 om 00:00 Ondernemend

,,Klanten kunnen kiezen welk pakket en dus welke diensten ze afnemen. Bij het standaardpakket worden de werkzaamheden verdeeld tussen de verkoper en ons kantoor. Hoe en in welke mate hangt af van wat de verkoper wil én kan. Bij het compleet pakket laat de verkoper alles aan ons over. Het comfortpakket gaat daarin nog een stapje verder, het biedt, boven de reguliere kanalen, advertenties in regionale kranten, een bouwkundige keuring en een verhuisservice. Een verkooptraject is bij ons geen eenheidsworst, iedere verkoper kiest dat pakket wat bij hem of haar past.”

HOOGLAND - Vier jaar geleden startte Arie de Rooij zijn makelaardij Adéro en de onderneming groeit nog ieder jaar. Luisteren naar de klant, vakmanschap en flexibiliteit noemt De Rooij als een paar van de succesfactoren van Adéro. Flexibele dienstverlening noemt De Rooij de kern van Adéro. ,,Ik ben flexibel in mijn uren, het is nog net geen 24/7 maar het scheelt niet veel, verder heb ik mijn dienstverlening verpakt in drie pakketten, standaard, compleet en comfort.”

Het economische tij is behoorlijk taai, toch lukt het Adéro nog altijd goed om woningen te verkopen. ,,Als je heel erg je best doet en dat doen we, dan verkoop je nog steeds. Het is belangrijk dat je het product, de woning, vanaf het begin zo goed mogelijk in de markt zet. Het moet in één keer goed want alleen dan trek je kijkers. Er is keus genoeg dus het is de kunst om zoveel mogelijk kijkers te trekken. Dat doen we met een perfecte presentatie van de woning en met het aanboren van alle mogelijke kanalen. We beperken ons niet tot Funda, hoewel dat nog steeds dé site die iedere koper bezoekt, maar we zijn daarnaast present op sites als Jaap, Moviq, Huislijn en Adero.nl, overal waar de kopers komen, zijn wij.”

Betrokkenheid en betrouwbaarheid zijn naast flexibiliteit twee van de andere sterke punten van Adéro. De Rooij: ,,Onze grote kracht is dat we erg betrokken zijn bij de wensen van onze klanten. Er bestaan hier geen klantnummers, ik ken iedere klant en zijn verhaal persoonlijk. Dat is de kracht van een klein kantoor als het onze, ik merk dat de klanten die persoonlijke sfeer erg waarderen. Dat uiten ze door ons te vertrouwen en ons aan te bevelen in hun kennissenkring, het is niet voor niets dat veel van onze klanten via mond tot mond reclame voor het eerst bij ons binnenstappen. Dat vertrouwen, dat moet je koesteren en dat doen we dus ook.”

Het werkgebied van De Rooij omvat Hoogland en Amersfoort Noord. ,,Ik ken dit gebied door en door, ken de sterke en minder sterke punten en weet wat er speelt. Dat is allemaal in het voordeel van mijn klant.”

u Adéro Makelaardij, Hamseweg 54 b, 3828 AE Hoogland, 033-480 07 00, 033-480 07 68, arie@adero.nl, www.adero.nl

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie