PREMIUM ARTIKEL
Lokale journalistiek uit Amersfoort

Dorre oogst in 2020, maar Citymarketing blijft positief

Economie
Foto: Charella Hulsbosch
21 okt 2020, 07:30
Dennis Sille werkt al jaren voor Citymarketing Amersfoort. Ondanks de coronacrisis ziet hij de toekomst positief tegemoet.
Dennis Sille werkt al jaren voor Citymarketing Amersfoort. Ondanks de coronacrisis ziet hij de toekomst positief tegemoet.
AMERSFOORT

Met Koningsdag in Amersfoort en de tentoonstelling Maestro Van Wittel in Kunsthal KAdE gaat 2019 de boeken in als een succesjaar voor Citymarketing Amersfoort. De coronacrisis maakte aan dat succes tijdelijk een eind. Tijdelijk, want directeur Dennis Sille blijft positief: ,,We doen nu een stap achteruit om er straks weer twee vooruit te zetten.”

Dennis Sille is sinds 2007 citymarketeer voor Amersfoort. In 2010 wordt hij directeur van de stichting Citymarketing Amersfoort en verhuist hij met zijn team naar de iconische boog achter het Eemplein. Jaren werken ze aan het goed op de kaart zetten van Amersfoort met als doel het vitaal houden van de stad. Daarvoor zijn bezoekers van buiten nod..

Deel dit artikel via: