Danielle Dijkers, Demien Overduijn
Danielle Dijkers, Demien Overduijn Claudia van Room

The Stone wint twee ABN AMRO Awards

20 september 2019 om 15:45 Overig Deel je nieuws

Modeketen The Stone wint dit jaar twee publieksprijzen tijdens de ABN AMRO Retailer of the Year Awards. Samen met genomineerde grote winkelketens en webshops is de retailer de strijd aangegaan. Door zich te onderscheiden weet de modeketen de Awards voor de Beste Winkelketen én Webshop van Nederland 2019-2020 in de categorie damesmode te bemachtigen

Voor de publieksprijzen Beste Winkelketen van Nederland én voor de Webshop Awards was The Stone genomineerd voor zowel de dames- als herencategorie. Door de winst van het Beste Winkelketen Award in de categorie damesmode, laat de retailer de andere genomineerden waaronder C&A, HEMA, Miss Etam en MS Mode achter zich. Voor de Webshop verkiezing in de categorie damesmode wist The Stone te winnen van Zalando, H&M en Wehkamp.

Winkels en webshop

Met 53 winkels verspreid over West- en Midden-Nederland én een webshop onderscheidt de winkelketen zich van de andere genomineerden. The Stone bevindt zich in kleinere steden of gemeentes waar (lokale) consumenten worden voorzien van het uitgebreide merkaanbod. De klantbinding draagt bij aan het online en offline succes van de retailer. Daarnaast zorgen de zogeheten ‘webzuilen’ ervoor dat consumenten de mogelijkheid krijgen om direct een online bestelling plaatsen in de winkel indien een artikel niet aanwezig is.

The Stone

The Stone opende 25 jaar geleden de eerste winkel in Delft waarna al snel meerdere filialen volgden. Inmiddels is The Stone uitgegroeid tot dé multibrand retailer met meer dan 50 winkels verspreid over  West- en Midden Nederland. The Stone heeft een assortiment met meer dan 40 verschillende merken voor dames en heren. Op 5 september 2019 opende The Stone Concept in Lisse met exclusieve en vooral luxueuze merken van dameskleding aangevuld met en accessoires- en woonartikelen.

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie