De A1-spelers poseren trots met hun nieuwe trainingspakken.
De A1-spelers poseren trots met hun nieuwe trainingspakken. Corina Spruitenburg

ProMa Consulting sponsort MIA A1

11 februari 2019 om 18:03 Sport/sport Deel je nieuws

De A1 van korfbalvereniging MIA, het team met de meest talentvolle jeugdspelers, heeft een nieuwe kledingsponsor: ProMa Consulting project- & kwaliteitsmanagement uit Amersfoort. Afgelopen dinsdag poseerden de spelers trots met hun nieuwe trainingspakken (zie foto).

 

Het was een mooie opsteker na een seizoen met flink wat wisselingen van trainers, coaches en spelers. Dat maakte de uitdaging des te groter om zich dit zaalseizoen te handhaven in de poule. Afgelopen zaterdag werd een belangrijke stap gezet met de overwinning op Dindoa A1: 13-10. Of het aan de gesponsorde trainingspakken lag, blijft gissen, maar ProMa Consulting is alvast trots op haar bijdrage. Directeur Ronald van Barneveld: ‘Sporten in teamverband heeft een mooie parallel met het bedrijfsleven en met waar ProMA Consulting voor staat. Ten eerste is dat teamgeest: heb oog voor elkaar en het teambelang. Daarnaast gaat het om denken en handelen: weet van jezelf en de ander wat nodig is om succesvol te zijn. En als derde is het belangrijk om persoonlijk leiderschap te ontvangen en te geven: werk aan jezelf en het team door duidelijkheid te geven en te accepteren. Drie pijlers om elk bedrijf, project én korfbalteam ‘in control’ te krijgen en te houden. ProMa consulting wenst de spelers en trainers van MIA A1 dit seizoen veel succes!’

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie