Rode loper voor bezoekers Sint Jorisplein Amersfoort

27 september 2018 om 16:55 Nieuws

AMERSFOORT Hoe kun je je als winkelgebied onderscheiden? Hoe geef je consumenten die extra beleving, die ze online niet vinden? Op nummer 1 van aandachtspunten in winkelgebieden in Nederland staat het bieden van ultieme gastvrijheid. Daarom legde winkelcentrum Sint Jorisplein in Amersfoort de rode loper uit en organiseerde een guerrilla-actie in de vorm van een charmeoffensief. Met als resultaat: een brede glimlach op het gezicht van elke bezoeker.

De actie is onderdeel van de campagne #BeYourself, waarmee het Sint Jorisplein haar bezoekers wil verrassen en binden. Fashion-, beauty- en lifestylespecialisten 'coachen' de bezoekers van het winkelcentrum om het beste uit zichzelf te halen maar vooral om trots te zijn op wie en hoe ze zijn. Op het online platform kan iedereen terecht met vragen over mode, beauty en lifestyle. Via de live-chat functie kunnen bezoekers direct in contact komen met de coaches. Daarnaast zijn er gedurende het hele jaar 'meet & greets' tijdens evenementen.

Meer informatie is te vinden op www.sint-jorisplein.nl.

Bron video: Sint Jorisplein Shopping Amersfoort

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie