Willem van der Heijden (r) en Andries Potter
Willem van der Heijden (r) en Andries Potter P. van der Heijden

FindFast Brieftest toont heldere werkwijze van Makelaar voor een uur

5 augustus 2020 om 14:55 Nieuws Deel je nieuws

Willem van der Heijden is in juli gestart als Makelaar voor een uur in Amersfoort, Hoevelaken en Leusden. Makelaar voor een uur is een nieuwe vorm van makelaardij, waarbij wordt gewerkt met een vast tarief. En aan de andere kant met een variabel deel per bezichtiging, hier komt de naam Makelaar voor een uur ook vandaan. Dit kan de klant duizenden euro’s besparen. Makelaar voor een uur begeleidt het volledige verkoopproces.

Je huis verkopen is één van de belangrijkste life events. Huizenverkopers gaan hierbij over het algemeen gedegen te werk. Het is voor Makelaar voor een uur dus van groot belang dat hun toegevoegde waarde helder is. Willem van der Heijden heeft Potter Marktonderzoek benaderd met de vraag of de teksten helder zijn. En vooral of de respondenten begrijpen welke de stappen de Makelaar voor een uur voor de klant gaat doen. De FindFast Brieftest van Potter Marktonderzoek is een ideale test om te meten of lezers begrijpen welke stappen een organisatie gaat nemen en welke stappen van de lezer verwacht worden.

Willem en Andries hebben de vragenlijst voor Makelaar voor een uur geoptimaliseerd. Daarna ging het snel. De FindFast Brieftest levert binnen een week de analyse en het rapport op met zeer relevante resultaten. De tekstschrijver heeft goed werk geleverd, want de stappen die Makelaar voor een uur aanbiedt zijn duidelijk. En het is duidelijk hoe klanten contact kunnen opnemen met Makelaar voor een uur. Maar de respondenten geven verschillende interpretaties over de stappen die de klant moet nemen. Makelaar voor een uur kan deze stappen heel eenvoudig in de flyer opnemen. De effectiviteit van deze flyer wordt door deze toevoeging aanmerkelijk verhoogd. En dat is een enorme meerwaarde voor Makelaar voor een uur.

De FindFast Brieftest biedt grote toegevoegde waarde aan alle organisaties die de effectiviteit van hun teksten willen meten en verbeteren.

QUOTE VAN WILLEM VAN DER HEIJDEN

“De FindFast Brieftest verbetert onze flyer op een zeer effectieve wijze”

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie