Socialmediabedrijf voor auto -en garagebedrijven op weg met studenten

19 juni 2020 om 14:47 Autosport Deel je nieuws

 

Socialmediabericht.nl is een samenwerking aangegaan met het onderwijsbedrijf Koppel´t. Studenten van MBO Amersfoort gaan het bedrijf ondersteunen op verschillende vlakken van marketing, evenementen en sales. Dat doen de MBO studenten natuurlijk niet alleen, ze krijgen begeleiding van vakprofessionals van Koppel´t. Maar hoe is deze samenwerking tot stand gekomen?

Ingehaald door jongeren
Bart van den Heuvel en René Bestevaar, oprichters van Socialmediabericht.nl: “Wij ervaren zelf als beginnende vijftigers, dat we van links en rechts worden ingehaald door een andere generatie. Jongeren hebben namelijk een andere kijk op de manier van werken en het benaderen van klanten. Daarom sluit Koppel´t goed aan bij onze wensen en zijn we de samenwerking aangegaan.“

Social media voor de Automotive

Zij hebben het bedrijf opgestart om universele auto- en garagebedrijven te ondersteunen bij het maken van social media berichten. Het viel hen erg op dat veel bedrijven social media niet optimaal gebruiken, terwijl dit toch een gigantisch platform is waarmee je veel mensen (en dus klanten) kunt bereiken. Socialmediabericht.nl verkoopt kant en klare berichten en animaties die universele auto- en garagebedrijven kunnen posten op hun eigen kanalen.

Ervaring helpt studenten aan voorsprong

Bij Koppel’t wordt een werksituatie nagebootst en krijgen studenten opdrachten van echte klanten. Koppel’t is jong, leergierig en leeft in de tijd van nu. Els Tan, manager van Koppel’t, over deze samenwerking: “Ik vind het geweldig om studenten te helpen om een beter beeld te krijgen van wat zij na hun opleiding kunnen verwachten en goede, inspirerende resultaten terug te krijgen tijdens hun periode bij Koppel´t. Zo zijn ze straks beter voorbereid op een toekomst in het bedrijfsleven. Socialmediabericht.nl past daar helemaal bij!”

     

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie